maka berlalulah cik rus ke kedai tujuh sebelas membawa hati yg lara. ditemani cik eiz yg suka bersiap sakan tuh.. hehe.. tapi. aku ni plak tetiba nak makan roti canai mamak malam2 buta tuh. pesan ler roti planta 2 keping. (melantak adalah hobi no. 3 aku ye). yang lenlain oder la makanan kegemaran diorg.
balik dari beli makanan, si Eg terus berlari mendapatkan megi goreng + ayam goreng die.
tapi dia frust sebab megi goreng die xder ayam goreng.
tibalah waktu untuk cik eiz pulangkan belen duit yg telah diberi terlebih dahulu.
kira punya kira terpandang ler satu item yg x der dalam menu tapi dikira gak.
Ayam goreng EG.
Ek eleh.
Nak untung nye pasal main letak jek harga. tp mende yg dibayar tu xder. Cian eg. Da la tu tmpat faveret die. alih2 kena pau lagi tuh. selamat RM2 die sedekah kt kedai mamak tuh. xpela EG, sedekah itu amalan yg mulia. (jap lagi eg tepon aku kata "wotak ko!!")
Nak untung nye pasal main letak jek harga. tp mende yg dibayar tu xder. Cian eg. Da la tu tmpat faveret die. alih2 kena pau lagi tuh. selamat RM2 die sedekah kt kedai mamak tuh. xpela EG, sedekah itu amalan yg mulia. (jap lagi eg tepon aku kata "wotak ko!!")
maka..
selepas ini kenala check dlu bekas tapau tu b4 bawak balik umah. kot2 aper yg kita pesan tu x terkandung dlm bekas tapau. berhati-hati di kedai makan.
-------------------------------------------------------------------------------
teringat plak new year aritu ktorg makan kt kedai mamak area Beserah. cam haram jek mamat tu amik order. baru cakap jek blum confirm nk makan. die da tulis dlm list menu. pastu bila kita kata x order dia cakap "tadi u ada order itu". pastu x sedap. oleh kerana lapar sangat telan jek smpai abis.
Skang ni kedai tu da kena blacklist ngan ktorg. Patut ler x ramai org kat situ. Huh!
-the end-
3 comments:
nk wat cmne???
aku mmg suke mkn kt c2...
huuhh...
tp mmg cm harump je...
gpon patotnye die tulih megi goreng ayam...
bkn megi goreng bersame2 ayam koreng kecik...
nenek die...
nyampah aku...
kt beserah 2 aku gak kene...
hampeh jin tol...
waaaa... sabtu lepas saya nye bil ada nasi beriyani kambing.. sib baik perasan sebelum balik
emmm mmg hampeh pun..
eg apa kata kita blacklist taj?
tp mst ko tak nak nyer
sbb tmpt tu dh jd tmpt peberet ko dh..
Post a Comment