December 30, 2008

Happy New Year!

Tinggal baper ari jek lagi ni nak tahun baru..
Oh yes, sblm tu aku nak ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru Maal Hijrah 1430. Moga kita semua berhijrah ke arah kehidupan yg lebih sempurna dan bermakna..

mm.. kejap je dah nak masuk tahun baru. umur pun makin +++++.. huhu.. dah tua. kata orang. yang pasti azam aku masih lagi belum tercapai. aiseh. dah baper kali aku postpone azam aku tiap kali nk tutup buku. ntah ape punye azam tah.

aku nak beli umah banglo yg berharga RM3 juta. cash. xde hutang.
(kejap lg kan.. aku kena tempeleng ngan budak2 umah aku. sadisnye..)

serius beb.
aku suka dok kat umah besar2. sb umah kat kg aku pun besar. tapi xder sape nk dok skang ni. cuma cuti ujung minggu @ tiap kali ader perayaan je lar.
ok, balik pd citer umah impian aku tu. dapat bilik besar.. living hall besar. bleh main lari2 dalam umah. nak main nyorok2 pun bleh. almari besar untuk letak kasut2 aku. pastu lengkap ngan amende pejadah system yg x penah orang lain ader. tapi umah aku tu nnt kena ada pagar keliling umah. sb nnt aku tau itu adalah kawasan aku dan xkan ceroboh kawasan org lain. abih cito. xpayah nak gaduh2 berebut laman.

kalo korg tanya apa azam tahun baru aku, aku xkan tau apa azam aku. sb aku x penah nk berazam yg sure/confirm/pasti/akan dilaksanakan dlm tahun tu jugak. kang aku cakap apa yg aku nak, sure korg gelakkan aku punye.. giler babeng nye lar. alangkah org tanya biler nak kawin pun aku x leh nak jawab. inikan pulak amende azam tahun baru aku. huh!

jadi,
jika korg ada azam yang yakin bleh di'settle'kan dlm tahun tu jugak, buat ler sebaik mungkin. mane tau kot2 nk kawin lak tetibe. jangan lupa jemput aku tau. kekekeke.. jangan mintak hadiah mahal2 sb aku da abiskan duit mase shopping kat melaka. lagi sadis...



p/s: bleh x aku buat azam yg sistem kat tmpt keja aku ni jadi lebih baik dan lebih senang dari sblm nih. sb aku da letih nak buat segala keja yang x sepatutnye jadi keja aku. kang kalo aku t'silap buat mula lar nak blame aku balik.

1 comment:

Anonymous said...

Huahua..3 juta tak hingat
tp ok jgk tu nk pasang azam
yang tinggi melayut tu
at least ada azam yang tinggi
nk capai tu kena banyak usaha

kalu ada nk tumpang jgk rumah
3juta tu..hehe
tu pn kalu tak kawen lg hehe

rumah 3juta tu nk buat kat neraka ke kat syurga? hehe
haaaa jawabbbbbbbbbbbb