February 10, 2010

Once again

Why do i feel like this?? Why is it so happening? Sukar nak gambarkan apa yang aku rasa sekarang ni tapi itulah.. Aku sedang merasainya.. Fikiran bercelaru kembali lagi. Make me going crazy like hell.

Yet, once again the situation that i really hate to go through happened. Betul kata Ci, life is so unexpected. Semua dah dirancang dari awal tiba-tiba kena pulak ubah atas sebab sekian sekian sekian. Wtf. Geram betul. Selalu sangat jadi macam ni. Tak boleh la nak tengok orang senang lenang sikit. Fikir nak enjoy ke mana. Well, totally in shock.

My current elder brother (after the eldest passed away) told me that the other brother is getting married. Make it short it will happen in not so long time. Since im a very well planned person, this is ridiculous. Looking back to my time it is very pack memandangkan aku adalah staff yang bekerja melibatkan hal-hal berkaitan student. Got sms from my other brother saying the expected big day is on April. Damn. Early April still in the exam period. Mid is my private time hence i already bought the ticket. Mengarut la. Inilah benda yang paling aku tak suka. Buat kejutan without taking any advice from others.

Nak merungut, nanti ada yang kecik hati. Merajuk la. Apa la. Itu la. Ini la bla bla bla Frankly saying, after mom passed away, semua benda buat remeh temeh. Semua jadi kucar kacir. If she still alive, she would never wants this to be happened. Hello, this is not remeh temeh. We are talking about something really big. Something that needs everyone attention including me!
Thus, i really don't have any excitement after hearing this. Well, happy for him but i only have a slight happy feeling towards this.
Wonder, what's her effort towards ours? Thinking..thinking.. and thinking..

7 comments:

pUPa said...

sape nak kawin? mizi ke noi? tu trip pegi langkawi eh?

atieza said...

trip pegi langkawi mende nih? aku nk gi oversea laa..

Anonymous said...

sabor laa cik noi..kalu xjdi gie oversea..mehh laa saya bawak gie Cina street xpun petaling street..

Anatel Ameen said...

HER effort? Sape? Haku kah ittew?
*akhirnya telah tiba saat aku mula mengadap tenet*

atieza said...

puan ameenna..

not you lah.. hihihi..
adela..

Anatel Ameen said...

I tau u sygkan I... Hahaha perahsan. Sebetulnya, we can talk to each other.

AILEM said...

Lek ahh noi..
ko wat cara tetamu jela kalo da jd kes camtu.. dtg time majlis.. pehtu kalo time tu ko takde gak.. ko dtg b4 majlis bawak hadiah siap2.. hehee..