Secara umumnya memang malas nak kemaskini blog. Sebab otak dah tepu tak tahu nak tulis apa. Bab mengomen dalam FB memang pantas. Laju je jari-jemari tekan butang keyboard. Almaklum, dah terer keyboarding katakan. Hampes.
Sepanjang hidup aku, dalam 3 tahun kebelakangan ni banyak sangat benda sedih dan benda hangin satu badan berlaku. 2011 ni boleh tahan jugak la. Yang paling ketara bab kereta. Aduyai, kalau di kenang balik memang rasa nak letak tepi jalan dah Mr.V tu. Tapi mengenangkan dia dah banyak membantu dalam aksi-aksi drift, langgar traffic light, Fast and Furious, buat corner baring, rasa sayang pulak nak tinggalkan. Lagi pun Mr.V dah pernah buat jasa dengan Arwah Mak dan Abah. Walaupun kecik, namun mereka rasa selesa pergi mana-mana dengan Mr.V. Jadi, alkisahnya memang bangang la kalau aku patahkan perasaan Mr.V. Haha.
Tapi betulah apa yang ramai orang cakap. Bila dah banyak sangat dugaan menimpa, suatu hari akan dibalas dengan kebahagiaan. Cewah. Hati berbunga riang gembira bila ada sesuatu yang boleh membuatkan kita sentiasa ceria.
1 comment:
wow!! ok le tu hehe
Post a Comment