Kenapa aku seorang Blogger?
Berikan 5 sebab-musabab mengapa anda memilih jalan untuk menjadi seorang Blogger?
(nak kena buat karangan ke atau buat point jek?)
Pertama:
Aku suka sangat baca hasil nukilan dan luahan hati orang lain. Bila sedang membaca liku-liku hidup seseorang, secara spontan aku buat aksi-aksi mimik muka.
Aku suka sangat baca hasil nukilan dan luahan hati orang lain. Bila sedang membaca liku-liku hidup seseorang, secara spontan aku buat aksi-aksi mimik muka.
Ke-dua:
Apabila singgah di blog-blog foreigner (warga asing), banyak manfaat boleh dapat. Macam resepi ke, dekorasi ke, kisah hidup ke, pelbagai lah. Boleh dijadikan sumber inspirasi @ sumber rujukan. Sebab aku suka sangat mencuba resepi-resepi orang putih nih.
Ke-tiga:
Boleh membidas orang secara halus. Haha. Ini yang paling banyak tertulis dalam blog aku. Bak kata pepatah, "mata pena tu lebih tajam daripada mata pedang". Jadi, aku memilih mata pena. Tak pun butang keyboard.
Ke-empat:
Salah satu medium mencari jodoh. Haha. Eh! Ada apa segelintir insan yang bertemu jodoh melalui blogging. Jangan tak percaya.
Apabila singgah di blog-blog foreigner (warga asing), banyak manfaat boleh dapat. Macam resepi ke, dekorasi ke, kisah hidup ke, pelbagai lah. Boleh dijadikan sumber inspirasi @ sumber rujukan. Sebab aku suka sangat mencuba resepi-resepi orang putih nih.
Ke-tiga:
Boleh membidas orang secara halus. Haha. Ini yang paling banyak tertulis dalam blog aku. Bak kata pepatah, "mata pena tu lebih tajam daripada mata pedang". Jadi, aku memilih mata pena. Tak pun butang keyboard.
Ke-empat:
Salah satu medium mencari jodoh. Haha. Eh! Ada apa segelintir insan yang bertemu jodoh melalui blogging. Jangan tak percaya.
Ke-lima:
Jadi pemerhati. Ada saja berita terkini hiburan sensasi mesti senang nak deliver kat orang lain. Aku kata berita, bukan mengumpat okay.
No comments:
Post a Comment