Selamat tahun baru 2012. Sekejap jek dah masuk tahun baru. Memang cepat sangat masa tu berlalu. Dan aku, memang cepat sangat umur tu bertambah. Haih.
Dah tak ada lagi 20's. Sekarang harus guna 30's. Oleh yang demikian, segala perangai, cara hidup bla bla bla pun harus diubah suai. Eceh, macam nak buat interior decoration pulak.
Well, i found another 'sweet' video. Tak jemu bila dengar lagu-lagu brader Jason Mraz nih. Kebanyakan muzik yang dia bawak memang ibarat 'chicken soup for the soul'. Nak jadi pencipta lagu jugak lah.
No comments:
Post a Comment