duit..duit..duit.. where do i find some money?? poket da kering giler skang nih.. asik dok kuar..kuar..kuar.. xpenahnye nk betambah. nk join the "mlm" thingy...? mm.. nk kena rajin la plak nk wat menda² camtuh. huh..! nk arapkan aku yg sedia "a bit lazy gurl" nih.. kem salam je lar.. mmg asik kena bambu jek ngan upline.. kekekeke.. tu pun rse nk sepak2 jek upline tuh.. :p actually aku ni ader la jugak wat saving.. but my saving ibarat 'telur ujung tanduk' jek.. letak pastu amik balik.. camne tuh? target nk dptkan about 10k -20k by the end of 2009............ bleh ker????
skang ni kat opis aku baru jek abis sesi pengemaskinian segala brg2 dlm opis coz my bos da buat shoutout "i want to see all the bla bla bla clear.." so, me n the gurls buat ler tambahan pendapatan a.k.a. OT.. hehe.. tp ot tu rasenye cam x ckup jek utk tabung aku tuh. so how? any source to make more money..? but please.. don't offer me the "mlm" again.. urrgghh!
for the time being aku da rajin plak dtg opis awal.. dlm kul 6 bangkit da.. biase ku 6.30 baru aku bgn.. hehe.. xmo la nnt kan si polan tu.. si polan ni kata ktorg ni saje nk dtg lmbt.. ello.. untung da tau ktorg ni dtg gak.. kalo x menganga la korg dok kt luar opis tu for something.. uiks.. jahatnyer aku.. ktorg xder nk suka² deh nk datang lmbt2 nih.. wat malu kaum jek. kalo bleh attendance tu nk cantik jek bler kena print.. xder la merah memanjang. u all lain lar.. flexible time. bleh la blame org tu blame org ni. bagi sebijik kang baru tau.. dush! dush!
da la penat aku nk bising² ngan org2 camtu.. wat ngabih bogheh yo.. baik den cabut balik.. tido lg bagus..
penat ler.. mate da ngantuk.. jap lg nk temankan my housemate buke pose.. tp aku x pose.. hehe.. join sekaki..:p
see next time.. chow!
vroom! vroom!
No comments:
Post a Comment