Sempena IIUM 24th Convocation ni Kuantan campus aderla buat event i-Quest a.k.a. Open Day.. arini xler acara kemuncak tp diorg da start buat jualan kat booth so ktorg pakat2 ler turun ramai2 gi memeriahkan majlis.. :p Padahal bkan nk sokong student ktorg utk promote booth diorg lagi wat bodo ader la.. ish ape punye staff daa.. alar, lgpun student bkan kenal staf pun. diorg pun same wat bodo piang gak ngan ktorg. jumpa kat fac jek baru la tehegeh-hegeh nk senyum.. ceh!

wajah² ayu staff kahs yg terlampau

ni je lar booth yg selamat terima duit ktorg..

aksi over xpose kami kat khemah.. ceh, msg2 muke poyos..
Nk dijadikan satu citer mlm td aku pegi Megamall after our dinner/buke pose tu lar.. tetibe plak menggian nk tgk wayang citer Dark Knight.. alih² pegi counter diorg kata da abis da tempoh tygn.. huhu sedey giler time tu.. tp xpe.. ader alternatif lain kekeke.. Eg ckp nk tgk susuk tp b4 that aku da ugut dier tgk Dark knight.. daulat si eg lar tuh.. aku ni oder la citer susuk kul 9.35pm tonite. pastu ajak diorg ni gi carik alternatif lain tuh.. odw nk ke tmpat sepatutnye.. tersinggah plak kat Nose. ader la plak discount 50% tertera kt ctu.. ish! xleh jadi ni.. nk kena jenguk gak.. then aku bekenan la plak ngan sepasang kasut nih...
(pic attached)

skali pndg cantik la plak peep toe nih. dua kali pndg pun cantik gak.. ok K.I.V.
k la, nk pegi pasar malam lak. beli pape yg patut utk weekend nih. cdg2 nk masak best² utk esok n lusa.. so nk kena membeli pastu blah kat pasar mlm coz brg yg diperlukan hanya ada di situ..
malam kang nk tgk citer angtu... waaaaaa....

-the end-
No comments:
Post a Comment