Yesterday, went to Seremban because one of my housemate's mother passed away. The situation sama dengan apa yang menimpa aku dulu. Tengah2 bersiap nak pegi office, then dapat call mak x sedarkan diri. On the way balik kg, i was informed mak dah tak ada.
Exactly the same. Mak dia jugak ada sakit. Tapi aku x pasti dengan jenis penyakit tu. Sampai sana dalam kul 2.30pm. Ke hospital dulu sebab kena buat post mortem. Lepas tu baru bawak balik umah, sembahyang jenazah kat surau then dikebumikan. Semuanya selesai dalam pukul 5pm. Alhamdulillah, semuanya berjalan dgn lancar.
Aku faham dan dapat rasai apa yang housmate aku alami skang. Sebab aku penah melaluinya.
Moga rohnya ditempatkan di kalangan org2 yg beriman dan dicucuri rahmat Allah SWT. Amin..
Al-Fatihah utk ibu beliau.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
On the way ktorg balik singgah kejap kat KL.
Carik makan. Lapar giler babeng.
Sebelum tu singgah dulu kat Sunway Piramid. Lepak kat sana akibat miscommunication yg amat sangat. Hehehe.. Ish, tragedi sungguh.
Sblm balik ke Kuantan, singgah dulu menikmati selera kat Nasi Kukus Ayam Dara area Putra LRT Taman Melati.
Sampai umah terus kedebum..
note:
sedihnya Coffee Bean & Tea Leaf kat Sunway Piramid da ditukarkan dgn cafe berjenama lain. terpaksa mencari alternatif lain.
No comments:
Post a Comment