Tapi sayang 1000 kali sayang. tutup la pulak. takpe, ada plan B.
Sampai la kat Tanjung Lumpur. Menapak di "Mok Na". Btw, tmpt ni memang famous dgn makanan pantai timur. Segala jenis seafood ada. Tapi menu diorang ni agak berat la. Bagi yang tengah berdiet adalah tidak digalakkan untuk menjamu selera disini. Harap maaf. Penuh dgn kolestrol. :)


apakah anda terlihat kesan ketara akibat terlalu banyak makanan berkolestrol tinggi?ketembaman terlampau..

Actually, dah jadi macam satu hobi makan makanan camni. Jika anda menggemari makanan seperti ini, sila lupakan hasrat untuk berdiet kerana saya yakin anda tidak mampu untuk berpantang.
Actually, dah jadi macam satu hobi makan makanan camni. Jika anda menggemari makanan seperti ini, sila lupakan hasrat untuk berdiet kerana saya yakin anda tidak mampu untuk berpantang.

4 comments:
siyes ko tembam..
bg sket kat aku ahhh..
huhu.. aku trn t g sane ehh??
hehehe..
yup mmg tak mampu utk berpantang
oleh itu kalu nk makan kat sini
hanya sekali dan sekala sahaja
jangan hari2..
boleh je berpantang...pantang jumpa, pantang dapat! Bedal je...
onah:
haa.. taupun ko. bleh jek t ko dtg kte gi sana. melantak yg giler-babeng-x-hengat-dunia-punya. hehe..
cikrus:
eleh.. jgn kata skali-skala. kalu bleh tiap2 ari pun xpe. asalkan makann..
k.na:
pantang tengok, pantang ade duit, pantang jumpa tempat best..
Post a Comment