February 12, 2009

Makan..makan..makan

Last weekend stay kat umah jek. Nothing to do. Bosan. So one of my housemates, Cik Rus ajak pegi pekena Laksa kat Taman Gelora. Mmm.. ok jek. lagipun tak ada menda nak buat skarang nih. Baik pegi melantak. Even badan dah mula naik, pipi makin tembam, lemak makin bertambah, makan punya pasal aku on jek.. hehe..

Tapi sayang 1000 kali sayang. tutup la pulak. takpe, ada plan B.
Sampai la kat Tanjung Lumpur. Menapak di "Mok Na". Btw, tmpt ni memang famous dgn makanan pantai timur. Segala jenis seafood ada. Tapi menu diorang ni agak berat la. Bagi yang tengah berdiet adalah tidak digalakkan untuk menjamu selera disini. Harap maaf. Penuh dgn kolestrol. :)

kesedapan sehingga menjilat tapak tangan. Eh, salah la. tgh minum air tu..


apakah anda terlihat kesan ketara akibat terlalu banyak makanan berkolestrol tinggi?
ketembaman terlampau..



Actually, dah jadi macam satu hobi makan makanan camni. Jika anda menggemari makanan seperti ini, sila lupakan hasrat untuk berdiet kerana saya yakin anda tidak mampu untuk berpantang.

4 comments:

onah said...

siyes ko tembam..
bg sket kat aku ahhh..
huhu.. aku trn t g sane ehh??
hehehe..

Anonymous said...

yup mmg tak mampu utk berpantang
oleh itu kalu nk makan kat sini
hanya sekali dan sekala sahaja
jangan hari2..

Anatel Ameen said...

boleh je berpantang...pantang jumpa, pantang dapat! Bedal je...

atieza said...

onah:
haa.. taupun ko. bleh jek t ko dtg kte gi sana. melantak yg giler-babeng-x-hengat-dunia-punya. hehe..

cikrus:
eleh.. jgn kata skali-skala. kalu bleh tiap2 ari pun xpe. asalkan makann..

k.na:
pantang tengok, pantang ade duit, pantang jumpa tempat best..